hmdyldrm55 merhabalar 6+2 haftalık hamileyim.. ama daha 2 hafta öncesinde bile ellerim şişti.. gün içinde normale donse bile sabah kalktığımda inanılmaz şişmiş oluyor.. varmı aynı durumu yaşayan
Meriwa hmdyldrm55 erken canm ama doktoruna gidince söyle bol su hatta 3 litree yakın tüket tuzunu düşür birazda öyle dene bak bakalım
hmdyldrm55 Meriwa fazla tuzlu yemem zaten, belki su biraz az içiyor olabilirim.. Çarşamba kontrolüm var, söylücem.. teşekkürler