Remziye02 Kızlar bırsey sorucam 9 haftalıkken gogus agrınız gectımı azaldımı valla her saat bası ellıyom agrı varmı dıe gogus agrım bıtınce acaba bebegıme bıseymı oldu diye korkuyorum gercı yarın doktora gıdıcem ınsallah hersey yolundadır
Bgmky Remziye02 ara ara gidiyo canım belirtiler. Bende 10+5 deyim mide bulantım kasık ağrım gitti tamamen
MucizeBirKalp Kendimizi dinlemesek hersey daha güzel olacak aslında ama olmuyor. Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏
Remziye02 Amın kızlar ınsallah bırsey yoktur yarın hıdıcem doktora bu defa herseyı sorucam ıcım rahatlasın ya korkuyorum herseyden nem kapıyorun ınternetı okudukca kafayı yıyorum