nursedahatira Arkadaşlar 27. Haftamda doktora gittiğimde bebeğim doğum pozisyonunu almamıştı. Şuan 30. Haftamdayım hıçkırıklarını kasığımda hareketlerini hem kaburgamın artında hem de sağ tarafımda hissediyorum. Hatta o kadar sağımdaki neredeyse belime geçecek yani. Acaba dönmüş müdür? Kontrolüme daha var ama belki tecrübeli anneler bilir
Meriwa nursedahatira ay ben de çarşamba gitcem 30+6 da gitmiş olcam canm benimde sağımda kasığıma baskı yapıyo banada dönmüş mü diye düşündürmüyor değil gidince sorcam bakalım aynı ama belirtilerimiz
Zehra2604 nursedahatira benimde aynıydı aşağıdaymış kafası, hatta tedirgin oluyordum doktor normal bu saatten sonra dedi. Hatta sürekli tuvaletim geliyor, tuvaletten çıkıyorum 5 dakika geçmeden tekrar köşturuyorum tuvalete, baskı yapıyormuş 😂
fosforlukalem nursedahatira ben de 31+3 üm ve aynen anlattiginizgibi hareketleri. En son 27de gittim dönmemişti, yatay şekildeydi. O zaman da nerdeyse belimde hissediyordum ama şu 1 haftadır yukarı göğüs kafesimin altına da geçti geçti hareketler. Çarşamba günü kontrolüm, bakalım doktorum ne diyecek 😊
nursedahatira Meriwa inşallah dönmüştür canım bebişlerimiz doktor haftası ilerledikçe dönmesi zor yeri daralıyor demişti
nursedahatira Zehra2604 benimde aynı özellikle kıpırdadıkça tuvaletim olmasa da varmış gibi geliyo koştur koştur tuvalete gidiyorum 😂 bizim kız özellikle sağ tarafı mesken tuttu korkuyorum bi tünel açıp belime geçecek diye 😂
Zehra2604 nursedahatira nursedahatira bende sağda hissediyorum genelde, birde toplanıyor o tarafta, aman neyse sağlıklı olsun kavuşalım hemen, gerisi önemli değil 🥰
Meriwa nursedahatira valla bilmiyorum bu zamanda dönmesi normal mi oluruna bıraktım artık 😄 erken doğum olmaz deme şimdi dönerse
nursedahatira Meriwa yok yok zaten 7. Aydan sonra bebeklerin dönmesi bekleniyor. Siz kaçıncı haftadasınız? Belli bi haftadan sonra dönmeleri zorlaşıyor o zaman da zorunlu sezaryen oluyor
nursedahatira brcaky burada bir post okudum bebeği 38. Haftada mı ne dönmüş şok oldum. Kısmet tabiki böyle şeyler hanımefendinin keyfini bekliycez napalım 😃
brcaky nursedahatira benim zaten zorunlu sezeryan ama oğlumun inadı bana çekmiş yüzünüde göstermiyor, doğum poziyonuda almıyor bunlar hep annemin senden beter çocuğun olsun demelerinin sonucu galiba😂
nursedahatira brcaky ya hahahah benim kızımda çok inat olacak heralde 😂 kim bi şeyler örüyosa söküp baştan yapıyo yaptıkları şey asla ilerlemiyo annem bu çocuk inat konusunda senden beter olucak diyo 😂
Bahar1 nursedahatira canm benim 30haftadan beri oyle hissediyordum sağ tarafa yatmış elleriyle itiyordu.37haftada döndü fakat hala sağ tarafta hissediyorum bu sefer ayakları otarafa geçmiş şuan 40haftaligim hala sağ tarafimda