Cansuuuu35 Hanımlar 12+6 haftalık hamileyim normalde kabızdım bugün ishale çevirmiş ve ishalim siyah sebebi nedir bilen var mı
Aynurr16 Cansuuuu35 evet canım siyah renk olması vucudunun vitami ilaçlarını iyi emdiğini gösterir bende ilaçları kullandıktan sonra öyle oldu kağıdını okudum ordada yazıyo böyle olması normal diye
Ceylanakbal_ Cansuuuu35 Demir ilacı kullanıyorsan o yapıyor canım korkmana gerek yok.rengini de değiştiriyor.ben kabız yaptıgı için kullanmayı bıraktım.kimini kabız kimini İshal yapıyor .hatta günü gününü tutmuyor
Ahsend49 Aynı bende de 2 3 gündür devam ediyor . Bence kullanılan ilaçlarla alakalı Demir ilacı içiyorum yeni başladım o yüzdendir diye düşünüyom ☹️🙄
Meriwa Cansuuuu35 o hap yapmıştır genelde canm bi kaç gün bak devam ediyosa doktora git şikayetini bildir ki değiştirir ilacını korkma endişe etme hiç