Aydeniz09 Kızlar omegayı kaçıncı aya kadar kullandınız. 31. Haftaya gireceğim doktorum bir gün iç bir gün içme dedi. Ya içeceksek adam akıllı içelim içmeyeceksek hiç içmeyelim yani niye Birgün arayla anlamadım. Onun dışında Gynfero Demir ilacı D-Vit damla ve magnezyum kullanıyorum 🙄
ecembugra53 Aydeniz09 bende kullandım canım sonda vitamin ilacı verdi başla ilaç şimdi decavit kullanıyorum
Zeynooo1 Aydeniz09 bana da aynı sekilde dedi 12 haftadan sonra basladık. Omega 3 krilom tablet verdi bir gün al bir gün alma dedi.. dvit3 9 damla alıyorum ve demir ilacı olarak da sidefer toz alıyorum her gun
mysweetbaby Aydeniz09 düzenli balık yiyorsan yani haftada en az 2-3 gün , o zaman gerek kalmıyor ben hiç balık yemediğimden kullanıyorum ama evet hergün içmek gereksiz onları balık yesen hergün yiyecek misin öyle düşün bir de bu direk ilaç omega basılı halde ondan gereksiz hergün ben hatta bazen 2-3 günde bitane içiyorum
Zehra2604 Ben 31. Haftamdayım, ama bana vermedi doktor, burda görüyorum herkes içiyor, söyleyip içsem mi bende 😏
Aydeniz09 Zehra2604 Boşver içme demekki gerek görmedi bana çok geliyor içtiklerin günde 3 4 tane vitamin 😣
Giz4110 Zehra2604 canım bana da vermedi doktorum 24teyim sordum hatta, kabak çekirdeği, badem, yumurta ve yiyebiliyorsan balık ye bunların hepsinde var dedi 😊
Zehra2604 Aydeniz09 bir vitamin kullanıyorum, bir de Demir ilacı başka birşey vermedi, dediğin gibi belki gerek görmedi
Zehra2604 Giz4110 balık falan çok tüketiyorum, yumurta hergün yiyorum belki gerek yoktur o yüzden, neyse vermemesi daha iyi 😂
Zeynooo1 Zehra2604 balık cok tuketebiliyorsan gerek gormemistir doktorunuz. Ben tüketemiyorum diye baslamıstı bana omega 3 e😊