Eddaselman 40+2 Günlük hamileyim ve 2 gündür sürekli pembemsi kırmızıya dönük akıntım oluyor nedenini bilen varmı acil yazabilirmi ?
hunilimom Eddaselman nisan gelmiş canım haftan doğum icin çok çok normal bundan sonra sancıların başlayabilir bi duş al bebeğim hareketleri takip et 🌸
hunilimom Eddaselman evet kimisinde parça parça kiminde birden geliyor benim suyumla beraber geldi ama uzun süre devam etmişti lekeler istersen doktorla bi Konuş için rahat etsin canım
Eddaselman Teşekkürler canım yarin zaten kontrolüm var ama sancımda çok var inşallah doğum sancılarıdır 😊 Teşekkür ederim tekrardan ❤😘