Ova Kızlar ellerim ayaklarım çok şişti özellikle ayak bileklerim tuzu kesmeme rağmen bu şekilde sizde de böyle mi durumlar ? Normal mi?
Miniginannesiiii1111 Ova bende böyle durum yok şükür çok ayakta kalırsam şişer ayağım sifir tuz 0 beyaz ekmek ve 0 hamur işi devam ediyorum. Günde 3litre su iciyorum yarın 26 haftalık oluyorum Allah’ın izniyle
ecembugra53 Ova bendede Yok tuzlu seylerde yemiyorum cok ekmek COo tüketmiyorum bende su bol içiyorum 20. Haftadayım elhamdulillah cok şükür 🤲🏻
Zeynooo1 Ova canım ben tuz tüketiyorum normal seviyede tiroidim cıktı iyotlu tuz tuketmem gerekiyor zaten… ayakta cok kalırsam aksam sisiyo ayaklarım bileklerim onun dısında simdilik bir sikayetimiz yok sukur
Ova Miniginannesiiii1111 çok şükür inşallah hiç olmaz berbat bişiymiş🙄bende de son iki üç günde oldu 26 haftalığız bizde
Ova ecembugra53 20.haftada bende de yoktu hiçbirşey. Su son iki üç gündür şişmeye başladı 26.haftadayım
Ova Zeynooo1 bu ara bende çok ayaktayım ondan sanırım misafirim vardı uzaktan yatılı yoruldum herhalde 😕
Eros Ova banada cok derlerdi el ayak şişer die ama allaha şükür henüz öyle bisey yaşamadım 26 haftaligim. Normal düzeyde tuz ekmekte tüketiyorum şimdilik. Benim bildiğim bol su iç tuza ve ekmeğe dikkat etmek gerekiyor
Ova Eros ekmek doğru düzgün yemiyorum bile tuz da öyle bende çok duydum ne güzel yoktu hiç ama iki üç gündür bi anda şişmeye başladı yoruldum sanırım çok dinlenemedim son bi kaç gündür
2020-2020 Ova tuzu neden kesiyorsunuz? Zararlı diye bahsedilen DENİZ TUZU dur. Asıl tüketmemiz gereken tuz KAYA TUZU… Hem vücuda yararı var, hem de asla deniz tuzunun yaptığı etkileri yapmıyor. Deniz tuzunu çok çok az da tüketseniz vücutta ödem yapıyor
Ova 2020-2020 ben zaten normalde de Kaya tuzu kullanıyorum tansiyon düşüklüğü olduğu için tuzlu ayranı çok tüketiyorum o nedenle kestim tuzu
Ova Miniginannesiiii1111 inşallah❣️Salı günü doktora gideceğim şeker yüklemesine doktora sorarım bu durumu da
Miniginannesiiii1111 Ova hadi ondanda hayırlı haberler al ben geçen haftaki yaptırdım şükür çıkmadı 😇 darısı sana
GGamzee Ova canim bendede oluyo bazen ayaklarda şişlik tuzlu yemem zaten de bende cok ayakta kalırsam şişiyo