29 haftalığım ve bu hafta benim de el parmaklarım ve ayaklarım çok ağrıyor.Özellikle sabahları kalkınca çok ağrım oluyor.Kontrolüm 31 haftada daha çok var ama sade soda içtiğim günler azalıyo sanki ağrısı.Magnezyum eksikliğinden kaynaklanabilir diye düşünüyorum