Deletedmom264 aezgi Canım bu sana bağlı bebeğe faydalı şeyler yersen bebek kilo alıyor ben 24+0 ım aldığım kilo 1.5 kilo hiç mide bulantım olmadığı halde dikkat edersen almazsın 😘
aezgi Deletedmom264 evet canımmm cok kilo almak iyi değil bence zaten ödem oluyo ağrı oluyooo en iyisi kontrollü almak 👏🏽👏🏽
Deletedmom264 aezgi Evet canım aynen öyle, doktorum bana nasıl besleniyorsan öyle beslen bu gidişatın iyi dedi, çünkü bebek son aylar hızlı kilo alıyor doğumun kolay olması İçin az kiloyla bu süreci tamamlamak her zaman daha iyi😊
ecembugra53 aezgi aynen onda cok haklısınız cok kilo almak hem kendimiz için hem bebek için iyi değil bana da bazıları diyor hiç karnın tok bebek sağlıksız mı azıcık kilo alsan herseyi Gayet sağlıklı besleniyorum bebeğimizde MAŞALLAHH var yanı 💙🧿 öyle diyim ben şimdiye kadar 1.5 2 kilo aldım diyebilirim azıcık alsan yakışır sana bilmem ne bu insanlara İnan’ın uyuz oluyorum bende tınlamıyorum kimseyi ne derse desinler hepsi boş ben kendine bakarım 😂😂👍🏻😅
grmz31 17+2 yim Aşırı bulantı istifra var ona rağmen 2 kilo verdim 16 haftadan sonra beslenemiyorım hala ama 2 kiloyu aldım karnım büyümeye başladı hamile kaldığım kilodayım ama göbeğim çıktı baya
Hll3840mhmt aezgi senin yemene ve bğnyene bağlı . Bulantın olmazsa ve iştahın aöılotsa alırsın yavaş yavaş ama bulantın çok olursa kilo bile verirsin
aezgi ecembugra53 evet canımmm az alsan eleştirirler cok alsan ay cok kilo almışsın en iyisi kimseyi takmamak kontrollü sağlıklı beslenmek 2 canlısın diyipte yemeğe abanmamak bende 53 le basladımm umarım cok almam 😀😀👏🏽
Hilalse aezgi benim doktorumun söylediği ilk üç ay kilo alımı beklenmez sonraki 3 ay ayda bir son üç aydada ayda 2 kilo ile toplam 9 kilo benden beklediği bu şekilde en azında ben 35+2yim 6 kilo aldım doğurana kadar 9 10a tamamlarım heralde
aezgi Hilalse tebrik ederimm sizi kontrollü almışsınızz ☺️ Umarım bende öyle olurummm daha yolun cok basındayım cünküü 😁😁
Gamzedngdn aezgi daha çok minik bebeğin için alırsan sadece kilo düzenli beslenip çok almazsın 😌 20 haftadan filan sonra almaya başladım ben son aylarda bebeğin de büyümesiyle kilo hızlı yükseliyor gibi oluyor ama hiç öyle olmadı 38 haftadayım 9 kilo aldım 😃 bebeğimde 3 kiloyu geçmiştir salı kontrol var zaten 6 7 kilosu doğumda gidiyormuş geri kalanı da ödem olsa bitti gitti 🤪