Kızlarr merhaba artık burda az çok birbirimizi tanıyıp konuşuyoruz☺️ Happy mom bize gerçekten çok şey kattı 🥰 Sohbet edip birbirimizle dertleşiyoruz bu da bize çok iyi geliyor 😍
Ben ergenliğimden beridir bi PCoslu olarak size nelere dikkat ettiğimi nasıl hamile kaldığımı tekrar yazmak istiyorum çünkü bu zorlu yollardan geçtim ve bebek isteyen arkadaşlarımı görünce onların da olsun istiyorum hepinize tek tek dua ediyorum 😊🙏🏻
•Öncelikle mutlaka doktora sizle birlikte eşinizde üroloji doktoruna gidip tahlil versin . Çünkü biz sanıyoruz ki biz pcosluyuz adet düzensizliğimiz var o yüzden olmuyo ben 1 senedir tek gittim sonra eşimden tahlil istenince varikosel çıktı ve ameliyat oldu 3 ay sonra hamile kaldım . Anlayacağınız mutlaka eşiniz tahlil yaptırsın.
•Mutlaka folik asite başlayın. Benim kullandığım ino-istol içeren bi folik asitti bence buna da dikkat etmekte fayda var . Çünkü ino-sitol pcoslulara baya bi fayda sağlıyormuş zaten hamile kalınca folik asitimizi doktor değiştirdi. Bebeğe zararı olmasın diye (ben 2 ay kullandım folik asiti)
•İlişkiye girerken bebek için girmeyin onu kafanızdan atın . Bende önce hep bebek için girerdim üzülürdüm ama sonrasından kafamdan atmaya başladım .
•Yumurtlama günlerinizde eşinize keçiniboynuzu kaynatıp içirin. Ben 1 hafta içirmiştim .
•Bu arada Meryem suresi okumaya başlayın . duanın gücüne inanın çünkü her şey duayla😌 ben de okumuştum hatta 2 gün üst üste bebeğim olacağını rüyamda gördüm ve rabbim nasip etti🙏🏻
Şunu söylemek istiyorum Clife macunda kullandım ama doktoruma danışarak kullanmayı tercih ettim içeriğine bakıp kullanabilirsin dedi ve 2 ay kullandım. Bu süreçte bence doktorunuz da çok önemli ben ilk gittiğim doktoruma bakıyorum sürekli hamile kadınlar geliyordu sanki ben tek gibiydim bebek istiyorum gidiyorum diye . Sonradan değiştirdim inferlitile üzerine ilgilenen bi doktora gitmeye başladım çünkü burda doktorum bilgisi de değişiyor sürekli o hastalarla ilgilenip daha çok bilgisi oluyor . Şu an da yine o doktoruma devam ediyorum ve memnunum sizde kendinize göre doktorunuzu seçmenizi öneririm.😊
Kızlarr umarım tez vakitte rabbim sizlere de nasip eder inşallah sizde bu duyguyu tadarsınız rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın her zaman dualarımdasınız😌🙏🏻💓💓