asligkts Merhaba hanımlar üçüncü ayımıza girdik biz şükür 🤲🏻 Sizlere de 3. Ay da doktorunuz takviye gıda ilacı başlattı mı hangi ilaçları kullanıyosunz bu ay da
Meriwa asligkts folic bıraktırıp regenesis max vermişti canm detaylıya kadar 20 lerden sonra bıraktım başka takviyelere geçirdi
irva asligkts Bana da demir vermişti ama dokundu bana midemi çok bozdu bıraktırdı.Şuan hiçbir şey kullanmıyorum.Besinlere dayadım kendimi.. 😃
ecembugra53 asligkts bende regenesis max içiyordum şimdi decavit verdi onu içiyorum 😊 ek olarak başka Yok
asligkts Ecenklv gyno ferro sanal verdi bana da ama hiç kullanmadım onu omega 3 de vermişti onu içiyorum alışamadım ilaç kullanıma birde hep korku oluyor bende ilaç tuttukça sebebini bende gerçekten bilmiyorum 😂
asligkts irva omega 3 verdi bana birde gyno ferro sanal verdi gyno ferro yu daha hiç kullanmadım ama bende doğal beslenmek istiyorum mesela ne tüketiyorsunuz doğal olarak
asligkts ecembugra53 gyno ferro sanol ile omega 3 multivitamin verdi bana da ama ilaç yerine doğal beslenmek istiyorum ben ilaç kullanımına hala alışamadım
ecembugra53 asligkts bende herseyden yiyorum cok şükür bebek gayet sağlıklı ama genel olarak sebze kuru yemiş meyve ağırlık tüketiyorum ben de canım dikkat ediyorum hamur işim hiç Yok 😊 kızartma desen cok nadir canım yani
asligkts ecembugra53 hamur işinden vazgeçememiştim ama dengesizce kilo almaya başlayınca çok azalttım 🥱😀