Kızlar belki size saçma gelebilir ama lütfen bana iyi bişeyler söyleyin buraya çok saçma seyler yazılabiliyor bende onlsra gülüyordum ama bende bişey taktım kafama valla belki komik gelebilr ama gerçekten aşırı taktım… 18 haftalık hamileyim ve bebegimin hareketlerini daha hiç hissetmedim dün burada okumuştum bebegimi biraz rahatsız ettim oynadım onunla beni ilk kez tekmeledi diye. Bende dün akşam karnıma hafif elledim sertti Bi yanı herneyse sonra biraz daha bastırdım göbegimi salladım sarstım bastırdım falan ama tabi canım acır derecesinde değil. Sonra ay ya bişey olduysa neden bastırıyırsun dedim kendi kendime akşam da rüyam da sakat çocugum oluyormus sabah kalktığım da eşime dedim biraz bastırdım diye oda bana kızdı küçücük çocugun ne kadar canı var diye o benden daha pimpirikli yani kafama taktım ya bişey olursa diye doktorda daha yeni gittik sizce birşey olur mu😕😕