Aksoytetik Merhaba arkadaşlar 6haftalık hamileyim tansiyonumda düşme söz konusu normal midir?. 12 ye 8 gelen tansiyonum 9a 6 veya 10a 6 şeklinde değişiyor bir kaç gündür.
Bahriye06 Aksoytetik düşmesi iyidir yükselmesi kötü ben de dua ediyorum hep düşük olsun hiç yükselmesin diye sizde dua edin bana 🤲
ecembugra53 Aksoytetik tansiyonun normal senin canım bende doktor kontrolünden evde hep ölçtü gittim doktora doktorum normal dedi yükselmesi iyi değil dedi bana canım için rahat olsun
brnr09 Aksoytetik canım benim de öyle oluyor ya ben 8e 3 falan da gördüm uzun süre. Ki hamile kalmadan önce 14e 9falan olurdu tansiyonum. Ama doktorum yksek olması risk olabilir düşük olması iyi demişti
Mom72727 Bana doktorum düşmesi problem değil yükselmesin yeter dedi benim 15 felan çıkıyordu biranda 9lara düşmüştü 🙄
prensmusta Düşük tansiyon bende de var bu aralar,hep 9/6 ama sorun değil diyor dr lar,bol su iç ve sola yatmayı öneriyorlar, düşünce tuzlu çubuk veya ayran içebilirsin demişti doktorum birde