iremgulerr https://imgyukle.com/i/CVB4RH Kızlar var dimiii ? Adetime 2 gün var yunurtlamadan sonra 13. Gün bugün
Gldn7 iremgulerr evet annesi burdayım diyo bnmde böyleydi adetime vardı yaptım silik cıkmıstı suan 27+4deym Hayırlı olsun saglıkla sıhatle doğsun inşallah 😘 darısı tüm isteyenlere rabbim nasip etsin 🤲❤️🥰
iremgulerr rezhan Canimmm Rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah. Bende bebegimi kaybettim 4 aydir deniyorum. İnşallah kimyasal falan olmaz da bu da.
Lamia65 rezhan inşALLAH herşey gönlünden geçen gibi olur🤲 RABBİM hayırlısıyla nasip etsin inşALLAH🤲🌹😘
iremgulerr Tatlisannedilekk olduğum ilçede hcg kiti yokmis merkeze gitmem lazım eşim görevden gelsin hemen gdiicem 😍😍
iremgulerr Gldn7 amiiiinnnnn canim allah razi olsunn 🥰 rabbim sana da sağlıklı bir şekilde kucağına almani nasip etsin ♥️