Burcuyyy 25,4 haftada Kızlar nabzı min atışını parmak uçlarında bile hissediyorum tansiyonum 12.8 11.7 nefesim daralıyor hiç yürüyemiyorum bile bu durumu yaşayan varmı
Selin3561 Burcuyyy hamılelık yapıyor canım bende 30 haftayım bendede çok oluyor her yerımde kalbım atıyor gıbı kalp atışım çok hızlı
Burcuyyy Bimelek bilmiyorum tansiyon ilacı kullanıyorum ama birden yükseliyor olabilr mi benim ölçmediğim zamanlarda
Bimelek Burcuyyy annemde hipertansiyon hastası biraz yorulsa sinirlense kafasına birşeyi taksa ya da iyi uyuyamazsa onca ilaca rağmen yükseliyor. Allahım şifa versin sana da 🤲🤲🤲🌺
Burcuyyy Selin3561 kalp atışın 110 120 çıkıyo3 tansiyonum 12.7.8 en düşük 10.6 yüksek tansiyon ilaç kullanıyorum 2 günde bir içiyorum çok korkuyorum bu tansiyondan 15 lere çıkıyordu