Kızlar merhaba sağlık ocağından banada decavit vermişlerdi 12.haftada başlanmam söylendi doktorumda onayladı iki gün kullandım ve prespektüsünü sonradan okumak aklıma geldi böbrek taşı olan veya kum dökenlerin kullanmaması gerekmiş belki bilmeyen vardır diye yazıyorum bilginiz olsun ben doktorumun tavsiyesiyle başka bir multivitamin kullanıyorm şuanda