Marshmallow aynısını yaşıyorum dediklerinin 32 haftalık hamileyim..2 hafta önce kramp uyandırıldı beni acıdan uyuyamazdım magnezyum verdi doktorum 2 hafta olmadı şükür geçti derken …2 gece önceden bi kramp girdi oldum acısına öbürleri gibi geçmedi yürüken ile acıyor doktoruma dicem bende muhtemele olda 2 ye çıkar der