benim-kalbim-o TAkilicci Gittim canım sadece 1 cm açılma var şimdilik suyun iyi dedi evde sancılarımı bekliyorum, birden gelirse suyum mutlaka o zaman hastanede beklerim
Miranmiray Kevserr42 Doğru canım yarın hastaneye gidicem inşallah bana bir tarih verir de suni sancı almaya bile razıyım39+1 olucam yarın sence bana bir zaman veririm tarih olarak eğer gelmezse şu tarihte yatış yapalım demi sence yoksa daha erkenmi!?
Zlmdnccc Mrsakar benim nişanım 1 hafta önce geldi canım sonrasında 1 cm acılma vardı hala 1 haftadır aynı sekilde bekliyorum suan 40+6 dayım 🤷♀️
Asenat34 Mrsakar çok heycanlı valla bana ne oluyorsa artık 🤪🤪hayırlısıyla sağ sağlim kucağına alırsın inşaallah 🤭🥰
Kevserr42 Miranmiray nst agri varsa cnm blki suni sanci verelim dogum yap da diyebilir insllh yarin suni ile doğum yaptirir pandemi dönem giriyo tekrar su korona daha da artmdn hastane isini bitirir yavrun kucagina alirsin sag salim insllh cnm
Sevginurrr Miranmiray cnm ben büyük kızım 40 hafta 7 günlük doğum yaptım 2ci kizimda 40 hafta 5 günlük Ken doğum yptim acele etme bnce
Kevserr42 Sevginurrr aynn cnm ya isim şaka bnm kafam dagilsin diye kizim 37 haftlikkn birdn olunca oglum inatci cikti 😂
Kevserr42 Sevginurrr bn annem gel artik diyom o yok anne durcm diyo dedim.asker kdr dur annem zhmet etme glmk icin😂