22annesi ben canım neredeyse 1 aydır uyku yok gıbı bısey ne sbaah ne aksam aksamları tam dalamıyorum uykuyaa ama sabah 6 7 en gec 8 de ayaktaym ve bıdaha aksama kadr uyumak yok kafam salak gıbı oluyor yaa . Diolar sımdı uyuyun bebek olunca hasret kalcanız uykuya ama uyunmuyor ki uykum var ama dalamıyorum uykuyaa