BraTurgut Kızlar bende 20. Haftalıkken gireceğim 1 hafta sonra devlet hastanesinde ama özel oluyormuş ücret ödeyeceğim yine ama nasıl oluyor bebeğim renkli ultrason kağıdını verecekmi birde cd dediniz o nasıl oluyor devlettede veriliyor mu
Busranrunal Zeynep181 canim benim ikiz ikili yerine de detaylı yapıldı 12. Hafta da sonra 18. Hafta da detaylı yapıldı tekrar 21. Haftada yine detaylı yapıldı bu sefer eko yapıldı bebeklere belki duyduğun olay da boyeldir . Normalde 1 kez yapiliyo
Zeynep181 Deletedmom404 yok ya çok şükür ısrarla sordum doktora gördüğünüz kadarıyla bı sıkıntı yok demi dedim şuan bi sıkıntı gözükmüyor dedi
Zeynep181 Deletedmom404 hem nasıl uykucu 1 saat gezdim yemek yedim otutmadan gezdim doktor tekrar baktı yok uyanmamış zilli kızım😇🤗