Öncelikle hayırlı uğurlu olsun yavrunuz sağlıkla büyüsün 😊 benimde 38+4 nişanım geldi hala daha sümüksü yoğun bir akıntım var çatı muanesinfen sonra hep geliyor arada adet agrısı gibi agrılarım oluyor karnım taş gibi oluyor sancı nasıl oluyor ve normal mi oldu doğumunuz benim de bi sorun olmazsa normal olucak 🤲