Ayseblkya21 arkadaşlar benimde ayaklarım çok şişiyordu ben tamamen tuza bağladım 2 haftadır 0 tuz kullandım yani ekstradan yemeğe salataya herhangi bir şeye tuz dökmedim zaten yediğimiz herşeyin içinde tuz oluyor bir de maden suyu içerdim onu bıraktım onun içinde de tuz var mış haberim yoktu ve ayaklarımın işliği indi ağrım kesildi ellerimde ayaklarımda uyuşmalarım vardı ellerimde hafif var benim tavsiyem tuzu bırakın inanın daha çok rahatlıcaksınız