Tuba0114 ilk aylarda nasıl bilmiyorum ama son aylara doğru çıktı bende sanırım 33 haftalık falan hamileydim dahiliye doktoruna gittim o bişi yapamayız şu an doğumdan sonra gelmen lazım.hem.sen hem esin ilaç kullanacaksınız dedi ne hikmetse çok olmayan kaşıntim kendi kendine geçti kabak çekirdeği falan yedim eşimle havlularimizi bile ayirdim yüksek derecede yıkadım bütün çarşaf ve nevresim takımlarını. Inşaallah geçer sizin de