OzgeMutlu
Lütfen alınmayın, ama Eva ismini koymak bana çok saçma geliyor.
Davut yerine David koymuyorsak, niye Havva yerine Eva koyuyoruz? Bir müslümanın Eva ismini koyması gerçekten abes geliyor bana. Şayet inançsız biriyseniz, o zaman da Yahudi/Hristiyan ismi Eva’yı koymak ilginç.
Her şekilde saçma geliyor bana yani 🤔