Ayseyucel33 Kızlar merhabalar 35,haftalığım ara ara göbek deliğime sızı giriyor acıyor böyle neden olabilir bilen varmı
Ayseyucel33 yba idrarda enfeksiyon çıktı, zaten kültür istedi doktor pazartesi çıkacak sonuç sizin dediğiniz de idrarda enfeksiyon olabilir dimi başka bişey olmasın da
Yeter61 38 haftalık olduk bendede bir haftadır göbek deliginde fındık kadar şiş var tabi yerinde durmuyor oynuyor yağ bezesidir inşallah 🙏 fıtık değildir..son ayda çıktı 😭
Berfin_kycn Ayseyucel33 hayır yok ama zaten bi ara yani 5 aylık gebeyken kum döküyorsun demişti belki ondan olabilr😅