Merhabalar anneler ben 36 +3 kontrole gittiğimde herşey normaldi bebegimin gelmesi gibi durumu yoktu ,ertesi günü akşama doğru bele vuran bi ağrı hafif kanamayla doktora gittim 1 cm açılma görünüyordu eve geldim agrilarimi evde çekmek istedim ertesi günü akşam 10 a kadar bütün sancılarımi çekip apartmandaki ebe komşumuz a rektal gişe yaptırdım acilmam 8 cm olmuştu derhal hastaneye geldim acilde ateşim nabzın ölçüldü herşey normaldi doğumhaneye girdim prosedür amaçlı tekrar nst ateş ölçümü yapıldı ters giden bişey oldu ateşim 38 olmuş nst bebek kalp atışları birden yükselmişti bende de alerjik astım var birden ordaki bilinçsiz ebeler bana Corona şüphesiyle değilde pozitif hastaymisim gibi yaklaşınca daha da heyecan yaptım bulunduğum yerde özel hastane yok odaya beni hapsettiler bı sürü teste tabi tuttular bı taraftan sancım bı taraftan kimsesiz kalışım eşim doktorla kavga ederek içeriye girdi yalvardım ona kurtar beni diye apar topar ameliyata alındım saat 12 olmuştu bile ameliyathane de bana yapılan mauameleyi asla unutamam heyecanlı bı doktorun eline düşmüşüm meğerse en başta epidural anestezi yapıldı bebeğimi gördüm o sırada astım krizine girmişim genel anesteziye çevrilmiş farkında değilim bebeğimi direk çıkarmışlar yen doğan servisine beni de biraz bekletip Corona hastalarının yattığı servise götürmüşler oda da yine tekim kendime gelmeye başladım eşim bı şekilde çocuğumu alıp yanıma geldi daha testim sonuclanmamis bile. Emzirmeye başlatmış eşim beni ebe alt katta eşimi görüntülü arayarak esime yapmasi gerektiklerini anlatıyor bende az buçuk kendime geliyorum sabah saatlerine kadar eşim ebeyle telefon trafiğinde daha sonra saat tam 8 de aniden astım krizim tekrarlıyor entube oluyorum Allah’tan odada eşim varmış doktorlar bütün sağlık personelleri hepsi bı anda müdahaleye gelmişler 4 gün yoğun bakimda uyutuldum ailem uzakta çocuğumu derhal eve göndermisler testim negatif yoğun bakım kapısında heder olan bir eş hastanede göğüs doktorunun olmamasi kısacası verilmis sadaka edilmiş dua sayesinde kurtuldum şimdi normal servisteyim cihazla yaşıyorum çocuğumu bı defa tek gordum başka ile sevk edecekler siz siz olun sağlık konusunda yetersiz bir ilde bile yaşıyorsanız bütün imkanlarinizi sefer edip sağlık konusunda gelişmiş bir yerde doğum yapın bu arada bana bol bol dua edin ..