Irmakkk21 ben ilk çıktığında hiç hissetmiyordum çok şaşırdım hatta sancı çıkmasına ama şimdi 1 haftadır ilacın vakti geldiğinde sancı hissediyorum evet böyle adet ağrısı gibi ağrım oluyor 34 okuyorum perşembe inşallah 2 hafta daha dayanır iş yapmamaya çalışıyorum çoğunlukla oturuyorum evde canım sadece yemek falan basit şeyler yapıyorum