Yenidoğduğunda sütümün yetersiz olması ihtimaline karşın biberon alacağım. Çok araştırdım Mimijumi markasının not so hungry 120 ml’lik biberonunu alacağım. Aşağıya görselini eklerim anne memesine çok yakın yapmışlar ve bunu kullanan bebekler, anneyi emmeyi sonrasında reddetmiyorlarmış.
[url=https://hizliresim.com/ipdB0i][img]https://i.hizliresim.com/ipdB0i.jpg[/img][/url]
İleriki zamanları için de Tommee Tippee diye bir markanın Closer to Nature Antikolik Biberonu var. Araştırdığım da Dr. Browns ve Avent’ten daha iyi olduğunu iddia edenler var. O yüzden 2 adette 260 ve 340 ml’lik olanlardan alacağım. Yeterli gelecektir diye düşünüyorum.
[url=https://hizliresim.com/TW2MUI][img]https://i.hizliresim.com/TW2MUI.jpg[/img][/url]