Gzdb1018 Merhaba arkadaşlar 3 gün önce spinal sezeryan doğum yaptım genel sağlık durumum cok iyi merak ettiğiniz soruları cevaplayabilirim, sizden de eğer yaşayan var ise doğum yapalı 3 gün oldu aşırı derecede ayaklarım şişti içtiğim suyun haddi hesabı yok sık sık tuvalete de çıkıyorum ama yok üstüne basamayacak duruma geldim lütfen bana bi yol gösterin ne yapsam geçer??
Bimelek Gzdb1018 bende de olmuştu doktorum bazı kadınlarda narkoz yan etki yapıyor demisti. Bol su iç Nescafe iç ve tuzu kes demişti bir kaç gün sonra geçmişti 🌺
zntrkn Gzdb1018 benim de aynıydı canım spinalin yan etkisi maalesef. 15 gün oldu birkaç gün önce geçti. Ayakkabı ile yürürken balon varmış hissi vardı ve bacağıma ağrısı vuruyordu resmen. Yani geçiyor ama anca
Hbts Merhaba benimde ikinci gebeligim kizim 8 yasinda. En korktugum sey cunku kizimda yasadim tam 15 gun sinra inmisti ayaklarim. Dizlerime kadar sismisti yuruyemez hale gelmistim. Gebelikte olmadi spinal sezaryen sonrasi oldu. Ama merak etme zamanla iniyor bi 10 15 gun sabretmelisin bol bol hareket et. Odem atici karisimlar yapabilirsin. Suyun icine nane salatalik vs koy ic. Netten bi bakmak lazim ne iyi gelir. Gule gule buyut yawrunu bu arada 💕
cdirge Merhaba, öncelikle Allah analı babalı büyütsün ☺️ sezaryen konusunda bilgim yok ama başka bir ameliyat geçirmiştim ödemi atmak için ananas tavsiye etmişti doktorum, belki sizin için de fayda sağlayabilir. Umarım en kısa zamanda düzelirsiniz.
Ton-ton21 Bende sezaryan oldum berbat birşey keşke normal dogum olma şansım olsaydı benmki mecburi sezeryandi ilk aci hissetmiyorsun sözde sonradan 5 gun boyunca kıvranıyorsun ve o dikisler ömür billah sızlıyor suya girince hafif usutunce
Gzdb1018 Civci merhaba bas agrım hic olmadı ama omuzumla boynum arası ara ara bıcak gibi saplandı hep nefes aldıkca 4 gün yeni geçti sebebi de iç organlardaki gaz sıkısmasıymıs