Size anlatsam yaşamadan, görmeden bilemezsiniz diyerek konuya başlıyorum. Rabbim kimseye benim yaşadığımı yaşatmasın. Muayene için cuma günü doktora gittim, sabahında nişanım geldi ve 2 gün boyunca akmaya devam etti. Kendi sancılarım çok düzenli ve yüksekti. 1bucuk cm açıklık vardı. Yatış verdiler. Ertesi sabaha iki cm, üç saat sonrasında 7 cm olmuştu ve bende acayip ağrılar, yıkıyorum ortalığı. Çünkü kendi sancım yeterli ve yüksekken üstüne birde suni verdiler bu sabah. Dün geceyi yarımyamalak geçirdim. Bu sabah dayanılmaz ağrılarla başbaşaydım. O anların tarifi yok. Hem kendi hemde suni sancının. Öleceğim artık dedim. 9 cm oldu açılmam ve akşama kadar öylece kaldı. Banyodan çıkamıyorum sıcak suyunda faydası yoktu artık. Doktorum 9 da kaldı, sezeryansıj deyince Allah razı olsun dedim. Çektiğim sancılar hat safhada idi. Saat kaçtı bilmiyorum, acil sezeryan odasına aldılar ve belimden aşağı uyuşturuldu. O an bütün acılar bitmişti. Şimdi oğlum yanımda. 9 cmlik açıklığımıda dikmiş doktor, hemde sezeryan yeri biraz ağrım var.. Allah sizlere bunu yaşatmasın. Bir seferde doğurun İnşaAllah 🙂