Valla bende ilk defa dün akşam yaşadım 29 haftaya girdik. Hemen mail attım doktoruma.. “ Tansiyon normalse,tekrar ederse kulak burun boğaz kontrolü uygun olabilir” Bunu yazmış. Burda ben de sizin gibi sordum çoğu kişinin başına gelmiş gelişen rahim bebek ve vücudun damarlara yaptığı basınçtan dolayı diyorlar genelde.