Babykitteniscomin Ben seçil hanıma gidiyorum fakat şu an randevu bulunmuyor izne çıkmış sanırım 36. Haftama girdim bilgisi olan var mıdır acaba 38 de çatı muayanesi yapacaktı seçil hanımdanda çok memnunum umarım ben doğurmadan gelir tekrar 😔
Gozdearslanf Babykitteniscomin ben oraliyim fakat ankarada yasiyorum. Ailemi ziyarete geldigimde öğrenmiştim hamile oldugumu. Hamileliğin ilk 8 haftasinda koray beyleydim. Cok tatli bir doktordur.
Busraogretmen17 Aaaa ben ben beeeen 😂 benim de p. Tesi kontrolüm var fakst sıra bulamadığım için koray beye randevu aldım
Babykitteniscomin Busraogretmen17 ben normalde çanda oturuyorum en son gittiğimde eğer bana randevu bulamazsan çan devlete git en azından suyuna falan bakarlar demişti demek ki izne çıkacağı için öyle demiş :)
Busraogretmen17 38+4 haftalık hamileyim 26 haziran doğum ama nasıl olucak ne olucak bilmiyorum sıra yok çünkü seçil hanıma
Busraogretmen17 Babykitteniscomin belki son haftada diyeceğim ama randevu yok ya emre bey ya da koray bey yapıcak sanırım🙄🤷♀️
Babykitteniscomin Busraogretmen17 ama şu an ismi çıkmıyo hiç , dolu olunca yine ismi çıkıyordu dolu görünüyordu bilemedim knk 😹
Barkoddg Busraogretmen17 Ben de Emre beye gidiyorum devlette Özelde de Burhan beye ama devletten daha memnun kaldim. Secil hanim yok diye sikinti etmeyin digerleri de gayet ilgili.
Edauysun Barkoddg bende burhan beydeyim süreklli 8 aylığım ve gayet memnunum aradada koraya gidiyorum oda cok iyi ama tabiki devlet özele benzemiyor🙄
Busraogretmen17 Evet ikisine de hatta üçüne de gittim burhan bey emre bey koray bey ama seçil hanıma çok ısındım birde asıl doktorum seçil hanım doğumum da 26 haziran olunca bir panik oldum yani bebiş erken de gelebilir🥶
Barkoddg Edauysun Pardon 8 ayligim diye belirtmissiniz nasil okuduysam artik😂 Insanlarin devlet deyince bir on yargisi oluyor ama inanin hemen hemen ayni seyi konusup soyluyorlar iki doktor da digeri parali oldugu icin ilgi alaka ona gore oluyor.