ebrutuna Betul1989 canım ben gittim üç kere iki kere normal kontrol bir de detaylı ultrason için gittim, sırada şeker yüklemesi var onun için de oraya gitmeyi düşünüyorum. Bi sıkıntı yaşamadım ben Emine hanıma gidiyorum baya da memnun kaldım ☺️