Hilalgc Kizlar 2 gündür pıt pıt bişey oluyo bağırsak felsn değil çok farklı bebeğimin hareketi mi wcaba 😂
nazeninhanim Hilalgc ayy aynısı bende de oluyor resmen sırtüstü yatamıyorım pıt pıt bişey oluyor 18+3üm. Bebiş mi dersiniz
Buse39 Hilalgc benim 14 haftadan başladı ikinci hamileliğim ayırt edebildim hemen o zamanki pıtpıtlar şimdi pat pat oldu 🤣 21 haftalığız 😍kızım çok fazla hareketli dışarıdan görebiliyoruz tekmelerini dönmelerini hareketlerini😊
Smyycn Evet canım bebeğin hareket etmeye başlamış olmalı bende de öyle oluyordu şimdi 23. haftamdayım hareket ettiğinde görebiliyorum göbeğim yükselip iniyor 😂☺️
Gl-Misli32 nazeninhanim 18+4 haftalığım sırtüstü yattığımda birşeyler hissediyorum bebekmi değilmi emin olamadım, otururkende aynı şeyler hissediyorum, inşaAllah bebişimizdir yavaş yavaş hissederiz 🥰