momsss1 aynı bende öyleyim canım 20 aylık oğlum var, 34 haftalık hamileyim. Genel anestezi ile oldum ilkini çok çabuk iyileştim ama şimdi ikinci de oğlum ameliyat yerime zarar verir diye korkuyorum çünkü tez canlı bir çocuk. Son 24 günüm, Allahım hayırlısıyla kucağımıza almamızı nasip etsin. Kendi canımızı düşünelim geride bıraktığımız evladımızı düşünelim bilemiyorum yüreğimiz daha kaça ayrılabilir 😞