hulyaca 26+5 haftalık olduk ama hâlâ isim konusunda kararsızız. İki isim arasında kaldık. Güzel anneler yardımcı olur musunuz 🥰
ebrutuna hulyaca Bizde 23+2 olduk, Bizimde bebeğimizin ismi Güneş olacak inşallah 🙏❤️ Sağlıkla gelsinler ❤️
strangelove İkisi de güzel ama Güneş yeni nesilde çok yaygın olacak, biraz değişik olsun isterseniz Mevsim
hulyaca strangelove evet ben de onu farkettim. Bebek hastane çıkışlarında bile sürekli Güneş karşıma çıkıyor. Baya yaygınlaştı 😇
Bircansaydam hulyaca kesinlikle öyle bende kızıma isim verene kadar çok uğraştım. Hatta kafa karıştıranlar da var halen direniyorum ama 🤗
hulyaca Bircansaydam Biz o yüzden ikiye indirdik. Eşim Mevsimi buldu ben Güneşi. Benim ailem Mevsim daha güzel diyor onun ailesi Güneş. İlginç bir durum oldu 🤭
hulyaca Bircansaydam Öyle görünüyor 😅ama artık belli olsa da ona göre hastane çıkışı falan yaptırayım diyorum. Geç geliyor malum 🤭
Bircansaydam hulyaca zorluğu çeken sensin içinden ne geliyorsa onu iste eşini de bi şekilde ikna edersin 😉