Bence hiç takmayın kafanıza bana 35. Haftada 3100 iri bebek olacak normali unut böyle giderse dedi. Çok üzüldüm günlerce 37 de gittim 3010 dedi şok oldum. Hocam zayıflamış mı yani bebeğim dedim. Milimetrik ölçümler yapıyoruz hata payı tabiki var dedi 😂 o zamandan sonra takmaya başladım 😂