Merhaba hanımlar ben 20+2 haftalık gebeyim ve son 2 3 gündür böyle adet sancısı gibi sancı oluyor ara ara bu haftalar rahat geçer sanıyordum. Biraz iş yapsam hemen sancı giriuorgiriyor sanki kanama gelecek ama gelmiyor gibi rahimde bi ağrı yaşayan var mı acaba ne olabilir?
Randevuma 10 gün var daha