Merhaba ben şubatta kürtaj oldum. Sonra da her ay düzenli bi şekilde 26 da bir adetimi gördüm en son geçen ayın 20 sinde adet oldum bu ayın 14 ünde tekrar olmam gerekiyordu ama saha olmadım ve sağ kasığımda gün içinde ağrım oluyor idrar da koyu renk baya sizce hamile miyim 🤦🏻♀️ Yedim bitirdim kendimi