Sezinsenkal iğne normal damar yolu acısı kadar oluyor, siz iyice uyuşana kadar bekliyorlar, uyuştuğunuzu anlayınca başlıyorlar, zaten hemen bebek geliyor birşey anlamıyorsunuz, siz bebeğinizi izlerken dikişler başlıyor.. birde ameliyat esnasında his falan yok, belden aşağınız tamamen yok oluyor