Merhaba kızlar.37+3 haftalık gebeyim .Çatı muayenesi hakkında o kadar çok yazı okudum ve bugün ilk defa çatı muayenesi olacağım için çok gergin gittim doktora . O kadar kolaydı ki size anlatamam. Bence olay kasmamakta bitiyor. Ben nasıl baktığını anlamadım bile. Çatı muayenesine gidecek olanlara tavsiyem, ilişkiden daha zor olmadığı noktasında psikolojinizi hazırlamanız 😊