Selam kızlar, biz oğluşumla 40 haftayı doldurduk ama gelmeye pek niyeti yok, birazcıkta iriyiz doktorumuz pazartesi spinalle alacağını söyledi. Nasıl oluyo, sonrasında ağrı yaşamamam için sütümün gelmesi için önerileriniz var mı? Dualarınızı eksik etmeyin birbirimizden, Allah hepimize sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin