Mertarasinannesii Merhabalar 38. Haftadayım bugün minik bey bizi korkuttu ve kalpatışları 180 e yükseldi ayrıca kasılmalar sıklaştı Allah hepimize yardım etsin
Gamzedngdn Mertarasinannesii 36. Haftamda aynı sorunu ben sağlık ocağına rastgele gittiğimde öğrendim sonra acile gittiğimde nstde sancı çıkmadı kalp atışları son haftalarda böyle yükselebilir dediler çatı muayenesi oldum o gün açıklık yoktu o günden beri ne nişan ne bişey sadece hafif adet sancılarım gibi oluyor birazda bel ağrısı bende 38 deyim doktorunuz size ne dedi kalp atışı yüksekliği için 😣 bende tedirginim ama çok ilgilenmediler açıkcası
Kbrakbra Mertarasinannesii 38+1, bu aralar kalbim ağzımda atıyor gibi hissediyrm stres mi yapıyorum anlamadım ki ama henüz hicbir belirtim yok bekliyrm😊
Sedakose61 Mertarasinannesii ben de aynıyım bu sabah suyum geliyor sandım tekrar nişanım geldi. Sabahtan beri kasılmalarım bel ağrılarım kasıklarımda aşırı ağrı ve ishal var. Bu gece gelecek gibi hissediyorum kızım 🤗😃
Mertarasinannesii 2 kere nst ye girdim 1000 lik serum verdi normalleşti geri canım , sancın geliyor mu kasılma var mı
Gamzedngdn Mertarasinannesii evet kuzum hayırlısıyla belki bugün gelir sabah 6 dan beri bel ağrım vardı 4 ten beri sancım var saatte bir birde çok afedersiniz ishal oldum az önce karnımda kasılıyor galiba gelicek kızım 😁