Gulcan_89 ozlem121213 endokrin doktoruna git canım. Doz ayarlamasını en güzel onlar yapıyor. Benim hamilelik başında 5.85 di. Kısa süre içerisinde normale girdi şükürler olsun😊 canını sıkma hemen düzelir o