Kızlar biliyorm turnusol kağıdıyla anlaşılıyo ama bende şuan yok. Başka nasıl anlaşılır suyun gelmesi. Bende sürekli tuvaletim var gibi ama tuvalete gidiyorm iki damla akıyo bitiyo. İç çamaşırım ıslak ama öyle aşırı değil. Burda okuduğum kadarıyla bildiğin idrarı tutamama gibi bahsetmişlerdi. Bendeki normalden fazla ama o kadar aşırıda değil. Acaba suyum mu akıyo?? İki gündür yoğun sırt ağrım var bugün de belimde ağrımaya başladı? Doğuruyo muyum acaba haberim olmadan?😄 bide büyük abdestim varmış gibi karnım ağrıyo .