AycanUzun Duygudgn banada erkek dediler canım ana güvenemiyorum hala birşey almadım 20 haftayı bekliyorum 😊
Anneyim Duygudgn bende cok merak ediyorum 15+2 iken erkek dedi doktorum bana da 17+0 ken gittim tam göremedi belli olmadığını bacak arasında kordon oldugunu göremediğini söyledi ayrıntılı ultrasonu beklememi söyledi
Deletedmom35 Duygudgn benim 16 . Haftamda netleşmişti cinsiyet değişmez artık bence zaten cinsiyet değişmiyor ki yanılma oluyor doktorlar yanıla biliyor yada tahminde bulunuyor bulundugu tahmin tutmuyor hayırlısı olsun canım