Yesim1995 Cecoefto çok güzel ama insanlara söylerken tek seferde anlamalarını bekleme anlasalar bile yine sorarlar farklı olduğu için 😊
RukenMuhammed Cecoefto iki sert ünsüz arka arkaya gelince söylemesi biraz zor ve sert gibi geldi bana🤷🏼♀️
Cecoefto Yesim1995 evet çok farklı bir isim bende kitapta bı karakterin isminde gördüm çok hoşuma gitti ❤️
Cecoefto Sare07 size göre öyledir ben çok beğendim nedense ilk banada tuhaf gelmişti ama sonradan çok hoşuma gitti
Cecoefto pembeblog yigenimin adı Barış ama ben böyle değişik bir isim istiyorum kızımın adida Eftelya ☺️
Cecoefto RukenMuhammed evet söylemesi biraz zor ama biraz düşününce kulağa hoş geliyo yani bana hoş geldi ☺️❤️
Cecoefto yagmurclk evet söylemesi zor ama çok hoşuma gitti 😂 kızımın adida Eftelya bizimkilerin bazıları dili donmuyo efterya Elfida diyip duruyolar 😂😂
Yesim1995 Cecoefto ben o kadar isim kargaşası yaşadım ki her isimle dalga geçildi en sonunda kuzey de karar verdim eşimden başkası hastane kapısında gördü ismi😂💙
Srzrk Cecoefto Ben ismi beğenemedim zorlama gibi geldi bana ama zevk meselesi. Ancak hepsinden evvel tavsiyem önce anlamına bakmanız :)
Cecoefto Eddaliko bende aynı durumdaydım 7 aylık olana kadar bin kez isim değiştirdim kızımın sonunda eftelyada karar kıldık 😂😂
Yesim1995 Cecoefto bende kız olursa eftalya düşünüyodm oğlan oldu ikinciye de eşim ne olursa olsun ben takacam dedi bakalım ne olacak 😊sizinki doğdu mu nasıl isme alışmak