HappyMotherbaby Kızlar emzirme atleti ve sütyen Öner’iniz varmı en rahat hangileridir acaba deneyip memnun kalanlar buyrun yazın ✍🏻
Suheda HappyMotherbaby ben de bi normal sungerli var 2de penye var canm ikisindende memnunum ama sanki penye daha iyi gibi 😊 buarada ben hamilelikte kullaniyorum bunlari cnm daha dogurmadm😋
Elif1147 HappyMotherbaby ben geçen pentide aldım çok güzel çok begendm.sanki yok gibii terletmiyordaa çok rahat
Thesra HappyMotherbaby Atleti bilmiyorumda emzirme sütyeni çok iyi bende pentiden almıştım zaten içinde gögüs pedleride koyuyoruz ya iyi tutuyo atlette tutarmı bilmiyorum😕😕
Elif1147 Suheda aynen bende öylee😂 hamileler için dedm emzirme sütyeni var dediler bende almşkken emzirme olsun dedim ama çok begendm çok rahat