AnnesiveKizii İyi geceler hanimlar.. 16 haftalik hamileyim ,hamile destek yastığı almaya gerek var mi tecrubeli annelerden fikir bekliyorum💕
Gaazell AnnesiveKizii Bende gereksiz gördüm. 33 haftalık oldum. Bi yastık kullanıyorum. Bazen bacak altına bazen bacak arasına koyuyorum
a_gzde AnnesiveKizii ben aldım. Ve çok çok memnunum. Yastık olayı beni çok rahatlatmadı. Belime koyuyordum uykuya dalinca bir bakıyorum düşmüş. Benim için hayat kurtarıcı oldu resmen. Keşke daha erken alsaydım diyorum
Evita AnnesiveKizii hilal şeklinde olandan kullanıyorum memnunum. Almak istemiyorsan arkana ve önüne bi yumuşak yastık dayayarak da olur. Durumuna göre bacak arana da koyabilirsin. Nasıl yan yatıp rahat ettiğine bağlı. Ben hilale sarılarak uyuyabiliyorum genelde.
Aysiscim Ben 3 yastıkla yatıyorum ihtiyaç duymadım. Birini bacağımın arasına mutlaka alıyorum diğeriyle göbeğimi destekliyorum diğeri de kafama. Gereksiz gördüm hamile yastıklarını. Tavsiyem mutlaka bacağının arasına bir yastık koyman
Edabahar3 Ben şuan 32 haftalk hamileym ve hamile yastgı kullanyrm iyiki almşm öyle ayrı ayrı yastklar koymana gerek kalmıo araya giriosun ne tarafa dönsen bacagnı rahatca atysn belin destekleniyo karnın destekleniyo harika bsy benim icin bence :)
ElifOncul Ben aldim ama rahat edemedim hic. Yastik koymak kesinlikle daha rahat. Zaten nedenini anlamadigim bir sekildebacak arasina alincak kisimlari kisa hep ve rahat olmuyor yastik kadar
AnnesiveKizii a_gzde Once yastikla deneyip sonra rahat edemezsem destek yastigina gecerim artik cok teşekkürler
pembeblog Ben aldım onun yastığı da yeterli geldi . Ilerde bebeği içine koyup yatak gibi yatabilir gündüz birde emzirme yastığı gibi de kullanılabilir.
Gulcan_89 AnnesiveKizii hamileliğin başında u almıştım. Büyük mü sonra napcam yer kaplar falan soru işareti vardı kafamda ama iyikide almışım dediğim Bi ürün oldu. Karnını belini çok güzel destekliyor. Bacak arana alabiliyorsun. Boynunu destekliyor. Sola yatmak gerek ama gece istemsiz dönsen bile beline destek yaptığı için düz yatırmıyor seni. Onsuz uyuyamıyorum şimdi. Ebebektekini almıştım. Bebek doğduktan sonrada kullanım alanı oluşuyor bu arada 😊 yok almıyım etrafımı yastıkla doldururum diyorsan sen bilirsin tabi 😊
Dilara_slm Ben de kullanıyorum biraz terletiyor içi elyaf dolu olduğu için tek şikayetim bu ama kesinlikle çok rahat onsuz yattığımda çok şiddetli kalça ağrılarım oluyor beni çok rahatlattı
Cigdemveminik AnnesiveKizii bn aldm çokta memnunum onu almadn önce uykuda sırtüstü yatıyordm ve farketmiyordm belimde ağrıyordu şmdi gayt güzel yatıyorm