SalihremNesipolu 16. Haftamda arabasını aldık ve alışverişlerimiz böylelikle başladı😊 cinsiyeti öğrendikten sonra kıyafetlerini de almaya başladık. 23. Haftada odasını aldık ve kurduk şuan 27. Haftamdayım ve çok şükür bebeğin bir eksiği kalmadı. Benim eksiklerim, hastane odası hazırlığı falan kaldı🙏🏻